Vic

en fantastisk helg
Måndag var det igen då, vart tar veckorna vägen egentligen? Jaja iaf, haft en helt fantastisk helg hemma med familjen. Kunde inte haft det bättre! Vi satt vid en stuga o grillade, bada och surrade en massa hela dagen, sedan på kvällen hade vi en rejäl kräftskiva, så otroligt bra det blev. Min familj är verkligen den bästa, får mig att må så otroligt bra! Söndagen blev bara lugn o skön. Var ute i solen hela dagen, tvättade bilen min och käkade glass, hjälpte även pappa med en enorm ved hög, så man fick sig lite färg på kroppen. Sedan åkte jag åter in till staden, tråkigt att behöva fara hem när man gärna hade spenderat mer tid med familjen. Hoppas jag får träffa alla igen snart, att glappet inte är lika långt nästa gång. Idag så har jag spenderat hela morgonen på hälsocentralen, fick äntligen en tid efter så där 1000 försök att få tag i dom. Är magen som krånglat så otroligt mycket, men nu är det iaf på gång, så hoppas dom kan hitta vad som är fel, lär bli en lång utredning som det lät men det är det värt, bara jag får må bra igen. Annars idag så väntar jag på att få kliva på lite jobb igen i eftermiddag. Skönt att man iaf får in lite timmars jobb där.  Är så kul att tjäna pengar o få möjlighet att jobba igen. Så nu blir det städ o sol innan jag ska dra iväg. Ikväll efteråt hade jag tänkt dra ett gympass, så skönt att det rullar på så bra nu. Var tvungen att fasta innan läkar besöket så nu må jag få i mig lite frukost här. Ha det så bra så länge!