Vic

jobbhelg när den är som bäst!!
Oj oj, då var denna fullspäckade helg över. Kan bara summera den med ett ord UNDERBAR!!! Har jobbat från o med torsdag, idag klev jag av jobbet 16 30, blev övertid då det var så sjukt mycket folk. Alltså vad jag älskar mitt jobb. Fått stått mestadels i kassan och även varit ute på golvet och hjälpt kunder o städat. Har varit så oerhört skoj. Men idag har jag varit sjukt trött. Kan delvis beropå att igår efter jobbet så mötte jag upp Marie, så drog vi till David o käka pizza o drack lite alkoholhaltiga drycker. Sedan drog vi på Oskars o dansa arslet av oss. Det var sjukt jäkla roligt alltså! Fast jag drog självklart hem vid ett eftersom jag skulle jobba idag. Men det gjorde inte så mycket, hade svin kul iaf. Denna helg har verkligen varit helt oslagbar. Hoppas innerligt att jag får jobba mer framöver, för jag älskar det och jag trivs så bra på min arbetsplats. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är sjukt jävla trött efter dessa dagar, är otroligt mycket nytt att ta in och sedan är man ju sjukt ovan. Men det vänjer man sig med. :) Nej nu ska jag ta o signa ut o sova, blandade känslor över att alarmet inte är ställt imorgon. Men det kommer nog flera jobb tillfällen snart får jag hoppas. Nu kommer jag iaf mest troligt som a ovaggad. Så godnatt alla fina så hörs man snart igen! 
Jag o fina sandra igår 

Denna helg kommer jag leva på länge.