Vic

Tjooheeeej det går bra nu!
Okej till att börja med, båtturen, inte så lyckad, då det blåste som fasiken på sjön var inte så varmt. Men blev helt klart mysigt ändå för vi avslutade dagen med grillat hos Markus. Annars i veckan har jag tvättat, storhandlat, då frysen pajade så all mat blev förstörd nu när jag var borta i helgen.... Shoppat ny träningsoutfit. Fy fan vad nice de är med nya kläder alltså. Igår ( onsdag ) kom Moa förbi, vi tvätta o tog en tur runt halva stan och dess affärer. det var väldigt kul. Avslutade dagen med 2 timmars benpass på gymmet, fy bubblan vilket underbart pass det blev, men känner att jag är alldels för feg på att öka med vikterna så det tar inte lika hårt som det borde.. Men det ska det bli ändring på, ska ta o höja upp kilona lite till nästa gång! Idag har jag jobbat, 12-16 en väldigt lugn med skön dag. Håller nu på med kassa träning, så jag ska få in det med. Är inte så där jätte svårt men det är rörigt att komma ihåg allt, men väldigt roligt att få stå där alltså. Älskar att jobba där uppe, det är helt underbart, och inte nog med det, ska jobba där hela helgen. Alltså finns det något bättre än att jobba på ett ställe som man älskar så? Kan inte tänka mig att jag vill vara nån annanstans, så just nu är jag sjukt glad att timmarna ramlar in och jag får tjäna lite pengar på sidan om. Det är en sån jäkla lycka för mig alltså det här, svårt att beskriva hur fantastiskt det känns. Allt bara rullar på så jäkla bra just nu, jag får jobba, kommit in ordentligt med träningen får umgås dagligen med grymma människor och ja det rullar på jävligt fint nu. Idag blir det dock bara lungt i soffan skulle jag tro, om jag inte får för mig annat, det visar sig :) Men ska upp vid 7 imorgon så kommer iaf bli en hyffsad tid i säng ikväll. Haha just det, håll utkik på 4an kl 20 på lördag, kanske dyker jag upp i TV rutan på programmet Spring, då dom var in på jobbet idag och letade andra lag samt gömde sig, haha det var kul, så får se om dom tar med det på lördag. Haha...
Nä nu ska jag ta o koka en kopp the o mysa framför tvn, idag känns det höstigt så då får man tända ljus o bara mysa i soffan och lyssna på regnet :) 
Så sjukt underbara armband som damp ner i brevlådan idag! 
 
Just nu mår jag bra, livet gör sig fint!