Vic

- 2015
Okej då var det nya året på rullning, förstår inte vart 2014 tog vägen alls. Kanske sprang det iväg för att jag hade min underbara kärlek som fick tiden att rusa, eller för att det bara hände så otroligt mycket för mig det året. Det blev trotsallt ett jättebra år, fyllt med nya möjligheter, kärlek, skratt och ja det hände så mycket för mig helt enkelt. Så detta år ska jag sattsa allt jag kan på, ska se till o ta det där körkortet, förhoppningsvis få ett jobb, gå all in på träningen och bara njuta av livet. Det här året känns som att det är möjligheternas år för min del. Och jag ska verkligen se till att försöka ta vara på alla möjligheter jag får med. Vet dock inte riktigt ännu vad jag vill göra, men jag ska bara göra sånt som gör mig lycklig och ta vara på allt jag kan, jobba på hårt och lyckas med det jag tar för mig, och sluta se mig själv som en förlorare om jag kanske inte riktigt orkar med allt jag tar för mig. För då är det bara att ta nya tag och tidsnog så lyckas jag med! Ja detta år kommer nog bli galet bra, speciellt med min nära och kära bredvid mig! Så nu taggar vi år 2015 och gör det absolut bästa av det som det bara går.