Vic

tillbaka till vardagen
Ja vad ska man säga, äntligen är den förbaskade julledigheten över och vardagen är här igen! Skönt att vara tillbaka på sängjätten igen faktiskt, skönt att få tillbaka rutiner igen. 
Ikväll var brudarna förbi på kladdkaksfika och tjejsnack, det var väldigt välbehövligt vill jag lova. Imorgon är jag ledig igen, men då blire dejt med Marie. Känns dock som att jag vill dra och jobba iaf, ledig har jag varit nu så det kändes inte alls som att jag vill sitta hemma nu överhuvudtaget. Jag vill bara jobba nu, haha så otroligt olikt mig med tanke på att för ett halv år sedan satt jag bara på arslet och nu vill jag inget hellre än att jobba. Dock jäkligt positivt, men har mycket på vägen att fundera ut. Men tar en dag i taget och så får vi se hur det blir i framtiden! 
 
 
- Dream big!