Vic

Finally!
wow, det var på tiden solen kikade fram måste jag erkänna! Två dagars stekning i solen på bynäset, det var verkligen välbehövligt vill jag lova! Fy fan vad gött. Drog dit igår tillsammans med Martin, vi låg bara o glassa i solen i timmar o fika gott, blev även årets första dopp igår, inte direkt varmt men riktigt behövligt med tanke på värmen som varit dessa dagar. Sedan kom även Sandra och Peter förbi o då grillade vi korv o bara mådde gott. Sedan var det kalas för Elin som fyllde hela 19 år, tårtkalas är aldrig fel. Sedan blev det plugg resten av kvällen. Idag drog jag o Martin till bynäset igen för mer sol och bad, men molen tog över så vi drog hemöver efter några timmar. Vad som väntas ikväll vet jag inte, ska strax plugga lite så det är gjort, sedan vet jag inte, blir jävligt lungt då jag ska på dop o 30 års galej imorgon. Som man längtat efter den kvällen alltså. Ska bli så jäkla roligt alltså åh fira syrran. Så trots öl suget idag så får jag hålla mig tills imorgon, så man är pigg o alert o orkar med allt. Nej nu må jag plugga så jag får det ur världen alltså. fy fan vad tråkigt....
 
 
livet!