Vic

regn regn regn
Jadu, denna sommar har inte utlovat så där överdrivet mycket till sommar, mestadels pendlat mellan 10-12 grader varmt och regn. Om jag är nöjd? Nej inte för fem jävla öre alltså..... Usch vilken skit jävla sommar det varit hittills iaf. Jaja, kanske vänder? Det hoppas jag verkligen iaf, trots man tappat hoppet om det! Men när det väl varit fint har man passat på att göra saker, som att åka båt o ligga o glassa på en brygga, fikat ute i solen, druckit vin ute, varit på marite o gått långa promenader. Ja man måste verkligen försöka göra allt på en o samma dag för sen blir det regn rätt som det är. Men de dagar det varit skapligt har man verkligen njutit till tusen, och bara tagit in sommaren. Så ja trots skit väder har jag verkligen levt livet och haft det svin bra. Livet är fasiken bra nu, måste jag påstå. Och imorgon drar stråket igång, som man längtat efter det. Hoppas bara att regnet försvinner bort tills då. Så man verkligen kan njuta av att det är stråket. Imorgon ska vi vara ett gäng brudar som ska förkalasa hemma hos mig, innan man drar sig neråt. Det ser jag framemot. Sedan lördagen ska vi vara ett bra gäng som ska samlas o bara ha en kanon kväll innan stråket yttligare en kväll! Fy vad kul vi ska ha det. Älskar verkligen sommaren, det händer så otroligt mycket roligt då, trots regn finns det alltid något man kan göra. 
 
Vinhäng med pinglan <3
Och gymma har man kunnat göra massor i regnet :D
So far so good!