Vic

grym jävla helg!
Summering av helgen här då. Fredagen spenderades med en roadtrip till storuman för att heja på Öst o Jonte som skulle tävla i watercross, dock blev det ingen vinst även fast det var nära.. Jaja det var sjukt roligt att kika på. En väldigt annorlunda men jäkligt spännande sport. Tävlingen sluta halv elva på kvällen, haha o självfallet var bilen vi for dit med tvär död när vi skulle glida hem över.. inte nog med att det är 30 mil att fara så skulle vi behöva bogsera bussfan hem därifrån men skotrar o allt, haha fy fasiken vilket äventyr det där blev. Som tur var kunde vi köra hyfsat fort så tog bara drygt 5 timmar hem, så jag var väl hemma 5 på morgonen, men det var kul! Blir nog att kika på fler tävlingar i sommar :) ja lördagen då var jag svin jäkla trött alltså, kändes som man varit ut o supit hela natten alltså. Sjukt ovan att vara uppe till 05.. jaja dagen rulla på iaf, drog o fira em ännu en gång med simme, sen drog jag raka vägen hem till mor o far, där nästan hela familjen var samlad några av syskonen fattades tyvärr.. Det var sjukt mysigt iaf, vi drack öl o poppade musik på gården samt lirade en del kubb så klart. Idag är man sönder biten med det var det värt. Sedan idag har vi sprungit på stan en del o sedan drog vi ut till syrran som bjöd på grillat o gött sällskap. Så ja detta blev en riktigt toppen helg alltså. Nu ska jag bara tagga nästa helg, syrrans 30 års fest. Det ser jag verkligen framemot. Ska bara styra en sexig cowgirl outfit i veckan haha... fy fan! Nej det kommer bli så jävla roligt alltså. Hoppas bara sommaren håller I sig nu :) 


Nu signar jag ut med en film, för nu är jag helt Slut!