Vic

Livet
Dagen i all ära har jag spenderat med min favorit kille, goa lilla Edde. Han är dock inte så liten längre, jäklarns vad han växer alltså. Hänger inte med alls. Man han är allt för go o ger en full laddning av positiv energi. Sedan drog jag o besökte käraste Elin som ligger handikappad hemma efter en tråkig fallolycka på studenten, hua så det kan gå ibland.. Annars då, sitter o filar på mitt CV för nu jäklar ska här ut o sökas jobb har jag bestämt mig för. Vad väntar jag på egentligen, jag blir nog inte friskare än så här iaf. Så det är bara till o tuta o köra, vad är det värsta som kan hända liksom? Så det känns gött i livet nu, bryr mig inte om vad jag finner för jobb egentligen, vill bara ut igen och tjäna mina egna cash. Så ja nu är det på tiden att det blir av med. Imorgon står det tvättdag på agendan hela dagen tillsammans med Moa, förena nytta med nöje liksom. Sedan efteråt hade tänkt eventuellt hänga med grannen. Så blir bara en lugn dag, men känns som det behövs! Gymmet har jag halkat efter på, känt mig lite för krasslig o varit rädd att de ska bryta ut ännu mera, så avaktar tills jag känner mig helt kry, för när jag börjar igen så tänkte jag gå all in och inte halka efter något mera. Ja det händer inte så mycket just nu, inväntar den där jädrans sommaren som aldrig tycks vilja komma hit och bara lever helt enkelt! Så vi hörs igen när vi hörs helt enkelt! 
 
 
Im in love with this little guy! <3