Vic

Midsommar o allt annat!
Ja visst är jag lite efter, men bättre sent än aldrig ;) Nu är midsommar helgen över och allt där till. Den blev sjukt bra och jag är riktigt nöjd. Dagen började med att fira min underbara vän som blev hela 25 år, där bjöds det på tårta o massa massa fika, kan tro att kvinnan ville göda mig... Sedan drog jag o Emelie in till stan för att plocka upp Simme för att sedan fara hem till mig och göra oss snygga för kvällen. Grillen startade 17 så efter 100tals selfies med brudarna utanför mig lyckades vi komma iväg tillslut (inte kl 17 iaf). Vi hade så himla otroligt roligt, vi drack, spela kubb, bränboll, flamsa runt sjöng för födelsedagsbarnet samt åt tårta som ett gäng grisar? Hahaha, åååh kan jag få uppleva denna kväll igen. Ni är bara för bra allihopa, ser framemot en sommar med er alla, fan vad roligt vi ska ha det! Sedan lördagen spenderades hemma hos mor o far, där lirades det massor av kubb, det var riktigt trevligt det med. Söndagen njöts i solen med underbara vänner hela dagen. Igår var jag ute på en båttur men Ebba, det var riktigt trevligt, vi bara gled runt på älven i flera timmar o snacka, sola o fiska. Fick dock bara en fisk, eller fisk gädda... men han släppte vi lika fort igen.. Idag spöregnar det som vanligt, så blir nog inte mycket gjort idag. Städa förstås men man lär knappst gå ut mer än nödvändigt idag! Ska på ett möte 15 men mer än så går jag nog inte ut ;) Nä nu ska jag ta o käka lite frulle o få denna dag i rullning!