Vic

texter ur vardagen
Tänkte på en låt som funnits med i alla djupa och svåra tider i mitt liv, ni som känner mig vet nog mycket väl vilken jag menar. Finns en textrad som jag inte kunnat släppa taget om, faktum är att i skrivande stund så ekar den ur högtalaren just nu. På någotvis är den väldigt opeppande om man bara läser raden; men för mig har den en stor betydelse, just den raden har stärkt mig men även fått mina tårar att rinna många gånger i livet. Och om man ska kolla på hur livet är just nu, jo det är tufft men hoppet är med mig vilket gör denna låt till något bra! Känner att den stärker mig och att hoppet om lycka infinner sig rejält. Jag är en periodare,  vilket de flesta känner till. Men jag har lyckats att ta mig ur det tillslut,  jag har inte gett upp ännu trots en enorm resa med sjukdomar och annan skit,  så inte tänker jag nu Heller ge upp. Jag är stark innerst inne, starkare än vad jag vill inse och visa. Men ensam klarar jag det inte, jag är inte byggd för ensamhet, jag behöver mina nära som pushar mig, trots det vill jag ej belasta men utan allt stöd jag fått av er alla i mitt liv hade jag ej stått på bena idag. - ensam är stark vilket jävla skit snack som krune skulle sagt. Så även fast livet just nu inte känns så jäkla hundra vet jag att jag har stöd från mina älskade,  så även denna gång ska jag ta mig ur denna svacka. Men tiden läker alla sår, sen ska man Heller aldrig skynda på tiden även fast man gärna vill det. Man ska bara låta tiden sköta sitt och förstå att det är inte tiden som kommer styra ditt mående utan det är du och dina egna tankar, din egna styrka och vilja. Det är endast människan som kan styra om man ska få ett välmående. Jag har kommit så fruktansvärt långt i livet, förr skulle jag ha gett upp men inte idag, nu inser jag att livet faktiskt är värt att kämpa för,  för det är underbart stundvis och dom stunderna är det man får kämpa för. Och det är precis det jag ska göra nu. 2015 skulle bli mitt år så nu är det dags att låta det bli det med. Med vilja så ska jag blicka tillbaka på detta år starkare än någonsin! Det blir som man gör det till sägs det. Hoppas jag kan vakna upp imorgon med samma inställning som nu, för då kommer det bli en bättre dag. Nu är låten Slut så dags för mig att signa ut o se om John blund hade tänkt att passera mig inatt! 

- please heal me, I cant sleep thought I was unbreakable but this is killing me, call me everything, make me feel unbreakable, lie and set me free. <3