Vic

Rubrik
Hard work work! Dagen spenderades i Svenstavik idag, hängde med Moa som skulle dit o jobba av ett par timmar. Var trevligt att bara hänga med henne där o kränga skor. Hade en nära döden upplevelse på vägen hem dock, med ett gäng långfingrar, sura miner o lite pallnitar. Vissa idioter borde verkligen inte vara ute på vägarna... Gick ju bra, men fy fan vad obehagligt det var. Hua! Sedan for vi in till la stada för att heja in Pehr i mål som sprang Spring en mil vinn en bil, väldigt bra jobbat utav honom att springa en mil. Blev anfådd bara av att kolla på han, haha. Dock blev han ingen bil rikare men bra kämpat iaf :) Imorgon är det FINALLY fredag, fy fan fattar inte vart veckorna tar vägen? Dom bara springer i från mig. Men gött är väl det, för det betyder att sommaren kommen infarandes med en jäkla fart, o sommar är vad jag behöver nu! Jaja, imorgon har jag inte mycket inplanerat, ska dra o tanka i bilen, vilket jag inte riktigt lärt mig gilla ännu, komplicerat o jäkligt.. Vill ju inte tanka i fel liksom, kan bli lite tokigt då.. Närå det brukar bli rätt. Sen blir det bolaget en sväng för att tanka upp det innan helges bravader. Och sedan blir det lite Lina mys efter det. Ja full rulle hela tiden! Men det gillas. Nej nu ska jag ta o fixa lite här hemma innan det nalkas sömn. Hörs vi inte innan helgen så hörs vi efter. 
 
 
Just det, kanske dags o bli blond i kaluffsen igen? sommar i all ära och så!