Vic

Valborg o så
Valborg o allt är då förbi alltså, ja fy fasiken vad kanon bra det blev! Underbart sällskap, pizza, alkoholhaltig dryck och skratt så magrutorna börja ta form. Kunde nog inte haft det bätre alltså. Fredagen fortsatte i ett bra spår, taco middag i valla med min fantastiska familj. Sedan hockey där, såklart sverige vann. Sen drog jag vidare till btown o myste på. Haha blev ett jäkla flängande i helgen. Drog tillbaka till valla imorse, o hängde ett tag med carra innan hon åker hem till trosa igen. Mysigt jäkla värre. Sen kom Moa o hämtade mig i stan igen o nu är jag åter i brunflo o hänger! Ja denna lång ledighet har verkligen varit toppen. Har fått umgåtts med underbart folk hela tiden o bara myst på en jäkla massa. Länge sen man skrattat så här, även älskade mormor har fått åkt hem nu, så jag är så glad att det gått så bra som det gjort! Hon är min kämpe. 
Nej nu ska jag vara lite social här med tänkte jag. Hörs väl när vi hörs igen. :) 


What ever you decide to do, make sure it makes you happy