Vic

I may not be perfect, but i'm loving this life
Motivationen är återigen på topp, träningsvärken i bena är brutal. Men vad gör man då? Jo man drar på sig träningskläderna o drar av ett ryggpass. Vilket jag ska göra nu tillsammans med Marie. 
Köpte en träningskalender idag för att motivera mig själv bättre samt kunna skriva ett kostschema i! Jag är så otroligt jäkla pepp på pluggningen nu så det finns inte, vill bara börja genast, haha fast jag har tjuvstartat med att läsa på om det på internet. Redan verkar det som det här är något som är skapt för mig. KUUUUUL!! 
 
Annars är det väldigt lungt här, shoppade tok för mycket kläder idag, samt kollegieblock o sån skit till studierna. Sen drog jag Sandra o Rebecca hem till oss o drog en kaffe, nu väntas som sagt strax gymmet. Drog en tisdagsfylla med Sandra, haha bland den sjukaste kväll i mitt liv. Men fy så jäkla roligt vi hade. Hängt med Moa i brulle, planerat utgången på lördag för att Sörja lite att Sandra snart lämnar mig för en jobb säsong i klövis. Ingått i en nyttighetsmånad, men tillåtelse att dricka alkohol men ta bort skräpmat samt godis.  So far går det sjukt jäkla bra. Ja de var väl ungefär det som hänt på slutet. Ja plus att i helgen fick jag umgås med bästa syrran o Neo!

Just de färga håret har jag med gjort!