Vic

Monday
Okej då har återigen en helg swishat förbi. Den var helt underbar faktiskt. Lite kortfattat om den - Jag och Sandra styrde ihop en middag hemma hos oss, Linnea, Atle och Joel joinade då oss på tacos och drinkar. Vi fortsatte i drinkarnas tecken och spelade lite ölspel, dansade och surrade bort hela kvällen. Sedan drog vi vidare på Oscars och dansade, shotade och bara hade det sjukt trevligt. Träffade även på Fina Marie där i vimlet. I söndags trodde jag att jag skulle ligga döende, så drog på en film och intog soffposition medan resten av gänget låt utslgna i sängen. Men icke, jag var inte det minsta bakis, vilket jag borde ha varit med tanke på spritintaget... Jaja, jag följde istället med Moa på olika butiker och for sedan med henne till Brulle och käkade en sjukt god middag. Idag har jag även spenderat dagen tillsammans med henne, sedan kom jag hem till att Sandra hade lagat ihop en kanon god mat. Gäller att vara bortskämd alltså ;) Sedan drog hon vidare på jobb, och nu sitter jag här och räknar ut vad kurs litteraturen ska kosta så jag kan ta och beställa hem den nån gång! Är ju trotsallt bara en vecka bort nu. Jäklar vad overkligt detta känns. Trodde verkligen att detta år skulle suga, men inte det inte. Har hunnit med så otroligt mycket, och jag är så jävla stolt över mig som åstakommit allt jag gjort detta år. Kunde verkligen inte vara lyckligare och mer stolt över mig själv alltså. Vilken kvinna va!! Inte trodde jag iaf när detta år började, att jag skulle i sitta här med ett körkort, fått jobba en massor samt nu ska jag utbilda mig till något jag länge drömt om att få göra. 3 drömmar som slår in på ett år. Ja du det är då inte illa pinkat om ni frågar mig. Jag är fan kung alltså! Jäklar vilket lyckorus som drog över mig nu. Kan inte ens fatta allt detta själv, fuck all negativitet alltså. :D 
Nej nu ska jag fixa mig så jag och Sandra kan dra iväg och gymma! Bättre jävla avslut på en måndag alltså! 
 
 
 
Puss på er så länge!