Vic

November
 Okej, då var det tydligen November igen då, vart fasiken tar tiden vägen. Hinner knappt med känns det som. Men känns skönt med vinter snart iaf. Hänt tok massa sen sist, jag har gjort om hela lägenheten bra nog mycket. Spontan köpte mig ett nytt soffbord samt en ny soffa på Mio. Bordet köpte jag begangnat och målade om de och tvbänken vit, det var väl där allt började, sandra tvinga på mig bordet och det sluta med en ny soffa. Men jag klagar inte, för jag är sjukt nöjd med mitt nya hem, känns som en helt ny lägenhet. Halloween har med hänt, vilket inte riktigt blev som planerat, då vi skulle enbart på en hemmafest hos Lina, men det slutade med att jag Sandrao och Elin drog ner på en fest på stan med ett gäng grabbstudenter, tanken var att vi bara skulle dit och dricka lite, för dom skulle på krogen och inte vi, utan vi skulle ju tillbaka till Lina och gänget där, men grabbarna tvinga in oss på Oscars så det slutade med krogen iaf. Men det gjorde inte så mycket hade iaf riktigt roligt ändå. Enda dryga var att jag lyckades ju glömma hem nyckeln där så fick sova på Tinas soffa. Haha är man klantig så är man. Men det löste sig ju iaf. Annars i veckan var jag och tog en fika med Simon som var hemma ett par dagar. Det var väldigt trevligt. Var på en spelning med grymma Joe Pug som jag föll ordentligt för, vilken man och vilken röst. Wow alltså. Varit och kikat på Moa och Pehrs lägga, så sjukt fin är så glad och avundsjuk för deras skull!! Helgen ska spenders hos Emelie och Viktor i brunflo, kände att jag behövde lite Brunflo kärlek och en lung och mysig helg med dom bästa. Idag har jag varit på stan med Marie och haft ett möte om arbetsträningen som drar i gång på måndag. Ska bli riktigt roligt, ska vara på reveljens biluthyrning om ni missat de :) Ja det var väl en sammanfattning på vad jag haft för mig på slutet. Livet leker och rullar på så sjukt jäkla bra! 
 
 
'
 
 
 
Bilder som sammafattar en kung tid!