Vic

Nu gör jag helg!
Här har inge nytt hänt egentligen. Hmm, har inte lyckats blivit frisk ännu. Så gymmet har verkligen blivit lidande tyvärr.. Idah är det torsdag, vilket innebär att jag ska fara hem över i helgen. Carro o lilla Neo kommer hem samt så fyller min sötpropp Alli hela 2 år. Och det måste ju verkligen firas. Så med andra ord så kommer detta att bli en fantastisk helg med min fina familj. 
 
Annars då, reveljensbiluthyrning var definitivt inget för mig, att komma in i en smutsig verkstad med 50 plusare till arbetskamrater är inget jag ropade hej över. Men då har jag testat det och lärt mig att sånt där inte var för mig. Men jag gråter inte floder över det, jag ska äntligen börja plugga nu. Utbildningen startar 30 november, och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att få plugga till något jag verkligen brinner för. Ska bli satans så jäkla roligt. Kostrådgivare here I come :D Så nu laddar vi om, och gör oss beredd med en period med pluggning istället. alltså åh drömmen det här. LÄÄNGTAR!
 
Nej nu ska denna frulle intas innan jag sätter mig i bilen för att fara hemöver. Ha en toppen helg min fina <3