Vic

tjalallala
Torsdag idag, snart helg igen alltså va fasiken. Jaja, i tisdags iaf så beställde jag hem all kurslitteratur till kursen, samt betalade kursen. Så nu är det bara o vänta på böckerna sen jäklar kör vi! Woho!!! Igår tog jag o Sandra en tur på Ikea och birsta, det var riktigt roligt. Alltså vilken underbar dag det blev. Blev bara lite nytt till hemmet, blir bara så otroligt fint här hemma,  o de Tack vare Sandra som motiverar o inspirerar mig. Helt slut dog vi på soffan när vi kom hem, blev en lång dag, så sex and The city o en kopp te I soffan var ett perfekt avslut. Idag ska jag vara barnvakt åt Edde en sväng, o som jag saknat den lilla krabaten. Men idag får jag äntligen kramas med honom. 
Till helgen är jag bjuden till fina Ebba på fest, hoppas jag kan fars iväg o vara med. Men är inte så fest sugen faktiskt, en helg hemma skulle vara skönt, men var tok för länge sen jag umgicks med dom alla så kanske borde åka dit en sväng iaf o umgås. Ja vi får se hur jag gör. Nej nu ska jag göra mig nån frukost här o snygga till mig. 
Haha gubben där bak är bäst!
O dessa fantastiska blommor fick jag av min fina Sandra! Vilken vän jag har alltså <3