Vic

- du skiner igen
Alltså människor! Att dom kan göra en så otroligt varm i själen, visserligen är det lite sorgligt men samtidigt underbart att höra. Fått många ggr på slutet fått höra att jag skiner igen, så som jag brukade göra innan jag tappade bort mig själv helt o hållet, blev en människa jag inte alls gillade eller kände igen. Usch vad läskigt det är, att förlora sig själv så där, att man inte ens själv inser att man förlorat sin glädje... Men nu på slutet har jag bara fått höra massa positivt, som att jag är mig själv igen, glad, positiv o har mitt driv tillbaka. Inte alls instängd o ledsen hela tiden. Och jag kan inte annat än att hålla med, jag är lycklig igen, jag mår så otroligt jävla bra. Har funnit tillbaka livsglädjen jag gymmar igen 4-5 ggr i veckan något jag verkligen saknat o är glad att jag finner det så där överdrivet jävla kul o träna. Ah jag mår så sjukt mycket bättre, o nu kan de bara gå uppåt igen. Ska aldrig tillåta mig själv att hamna där igen, usch vad kasst jag mådde.  Sen händer det såklart massa andra roliga o spännande saker ;) Men träningen är den jag sattsar järnet på just nu, försöker aktivera mig själv varenda dag samt äta så nyttigt jag bara kan för att växa i muskler samt få en slimmad kropp. Måste säga att det går verkligen åt rätt håll, röven växer o magen håller sig platt :D haha.. Nä men jag har äntligen funnit vad jag vill i livet så nu ska jag verkligen sträva efter min mål o inte låta något eller någon komma i min väg! Vilken bra dag alltså! Nej nu ska jag till o laga lite käk här, lax o bulgur! MUMS. 
 

 
Don't wish for it, work for it!