Vic

alltså nej nej o nej!!!!!
Hmm, vaknade upp denna morgonen med smått ont ihalsen... Alltså nej, det har jag inte tid med, jag vill inte bli sjuk alltså. Vill träna o återigen träna.. va fan! Jaja idag är det inte så farligt, så kanske blir ett lättare gympass ikväll. För just nu känns det inte så farligt, jobbar emot denna förkylning nå jävulskt, med olika kurer o massvis med hälsogröt. Så PEPPAR PEPPAR kanske jag kan sätta stopp för den. Men nej förmodligen inte, den lär dra ner mig denna gång. Men jaja är väl något som måste komma ut. Men hade gärna fått komma efter operationen för då kommer jag iaf inte kunna gymma på ett par dagar. Förra veckan blev det iaf 5 pass på gymmet. Kändes så sjukt jävla underbart, gick igenom hela kroppen och ja fan vilken puls jag hade. Så känns trist om jag ska behöva avbryta mina rutiner denna vecka på grund utav en dum jävla förkylning.. Annars igår, åkte jag ut till syrran o kidanppade Edde på en timmas promenad, medan dom andra höststädade gården. Åkte hem drog ett bröst o magpass på gymmet. Sedan gick jag upp till Martin o hängde där en sväng innan jag kröp ner i sängen. Denna vecka lär bli kanon lung, fick hem ett par sjukt snygga träningsbyxor nyss i posten så suger att jag inte kan använda dom, eller ja kanske drar ett pass ikväll bara för att inviga dom. Men skippar löpbandet o satsar bara på stryka isf. Kanon! Nu ligger jag hemma med en kopp the bara, ska strax på affären o köpa apelsiner o massvis med ingefära som ska hinkas idag. Utgång i fredags som resulterade i lite för mycket, men det var sjukt kul. Lördagen var jag o Sandra chaufför så blev en lugn helg kväll där, total däckade på hennes soffa så det var skönt. Annars händer det inte så mycket just nu. Men de är sjukt skönt ändå. 
 
 
Fight for it!