Vic

Hej hopp
Okej då var operationen avklarad. Vaknade upp trött o jäklig med tre små hål i magen, något som knappt kommer synas i framtiden så de är lungt. Tur i oturen så hittade dom inget fel på mig, så nu blir det en ny utredning. Jaja, så sjukt skönt att kunna släppa alla tankar man haft om just det där iaf. Idag har jag inte särskilt ont, mest då jag rör mig eller äter. Smärtan skulle ge med sig fort, så det är tur att man är hemma så man bara kan vila o få maten serverad. Egentligen det enda som jag tycker är jobbigt med allt det är här, är träningen. Kommer tydligen inte att få träna magen på 2 månader, eftersom dom skurit i en muskel o tränar jag mage kan jag tydligen få brosk och det vill man ju inte. Så det är en jäkla tur att jag kan träna resterande kropp så fort jag är på benen igen. Men tills dess blir det vila o mys med familjen. Sen när jag kommer hem har jag mycket mys på schemat så det ser jag framemot. Men först, må bra o inte ha ont något mer. 
Haha var så sjukt svullen igår innan jag skulle sova
Samlar på mig fina krigsskador!! :D