Vic

home sweet home
Ja just det, kanske ska börja med att i tisdags, drog jag helt spontant ner till Trosa. Sandra Ljungkvist skulle bila ner till sin mamma där neröver, så då tyckte hon att jag skulle joina henne ner. O vips så satt jag en bil påväg ner för att överraska syrran. Var en galen roadtrip med sjuk musik och halvt avklädda på grund av en trasig AC, men satan vad roligt vi hade det. Carro blev sjukt paff när jag ramlade in hemma hos dom. Haha åh vad det var oslagbart att få se hennes min!! Väl där nere hade jag en super vecka med massor av syskonkärlek, kräftskiva, grillning o avslutade veckan med en tripp till Ikea. Haft det super jävla bra där nere, ville verkligen inte hem, men man må ju tillbaka till verkligheten. Annars då, hade massvis med post när jag kom hem, bland annat tid för en efterlängtad titthålsoperation, som jag väntat alldeles för länge på. Men 23 september smäller det! Inte så mycket nytt för övrigt. Ska söka en distans utbildning nu, men den ska jag berätta mer om när jag börjat den. Har mest bara längtat hem till gymmet, så trots hur trött jag är då jag varit vaken sen sex imorse, så ska jag ändå dra dit nu ikväll med Sandra. Fy fan vad underbart och som jag längtat!!!!! Fast har självfallet tränat där nere med, annars hade jag blivit tokig ;) 
Åh just det, idag besökte jag moa o emelie vår fina jocke i hans nya lägga högst upp i fagerskrapan, haha fy satan vad högt. Klarade verkligen inte av att kika ner alltså, usch där skulle jag inte vilja bo! 


En fantastisk jävla grym vecka!!!