Vic

Världens bästa helg <3
Alltså för att sumera denna helg, AWESOME! Fy fan vilken kanon jävla bra helg detta blev alltså. I fredags så drog jag o mötte upp Sandra på stan, vi shoppade lite samt gick på bolaget o haha jävlar vad vi handlade där. Drog hem till henne, sminkade oss drack vin, spelade kort, haha satt på varsin sida av bordet o snapchatade halva kvällen, medan vi skratta åt folk och åt oss själva så vi fick ont i magen, drog en crazy jävla cykel tur ner på stan, Hamnade på Oscars o ja sen såg vi knappt varann fören stängning. Det blev med andra ord en kanon jäkla bra kväll. I lördags så drog jag och Sandra och handlade inför middagen och den kommande brudkvällen vi skulle ha. Den var episk, en Moa som dansade halvt naken från början till slutet av festen, kalas god mat, massa jävla flum, mera naket och en massa jävla skitsnack o alkohol. Även då drog vi ner på Oscars, sinnes med folk, men fy vad roligt vi hade det. Dansade jävel med Lina o Sandra o ett gäng till, Em o Moa var tvungen att lämna lite tidigare tyvärr.. Sedan efter stängning drog vi ett gäng från Oscars ner på stan och käkade o surrade på halva natten, var inte hemma i säng fören halv 5, men det blev riktigt trevligt o det var det värt! Denna helg kommer jag leva länge på, perfekt nu när man ska på OP om två dagar. Kan jag tänka tillbaka på de här medan jag blir sängliggandes i ytterocke :)