Vic

Fight for IT
2016 var det nu ja! Alltså begriper inte alls vart tiden tar vägen. Jaja känns förbannat skönt med ett nytt år nu vill jag lova! Väldigt välbehövligt. Förra året blev förbannat bra, det ska jag inte ljuga om. Det var det året jag tog körkort, fick jobba, började plugga, lärde känna människor jag aldrig trodde jag skulle älska så som jag gör idag. Men det var verkligen inte bara bra, mina svåraste dalar hade jag även förra året, dalar som fick mig att önska att allt skulle vara över. Det var verkligen som en berg och dalbana år 2015. Idag blickar jag tillbaka på det gångna året med ett leende, för trots hur långt ner jag var så tog jag mig alltid upp igen, jag gav aldrig upp. Jag var verkligen starkare än vad jag någonsin kunnat ana om mig själv. Så därför ser jag framemot detta år, för att jag vet trots motgångar så kommer jag att ta mig igenom dom, för att jag är en krigare! Detta år kommer och ska bli ett helt fantastiskt år, med mycket positivt och mycket skratt. Svårt att bli annat när jag har dom absolut bästa människorna i mitt liv, de som alltid lyfter mig och får mig att må så där jättebra! Er släpper jag aldrig taget om och tillsammans med er så vet jag att detta år kommer bli magiskt och framförallt helt jävla underbart!