Vic

Those summer nights

Mina två dagars ledighet spenderas på absolut bästa sätt. Onsdagen bjöd på frys pizza och vin drickning med Moa, sedan blev vi bjudna till min granne o där drack vi på tills det var stråketdags. Stråket var bättre denna gång. Vi flängde runt nå jävulskt och sedan hamna vi hos en polare där vi satt o drack o surrade hela natten kändes det som. En riktigt lyckad kväll! Det kändes i kroppen dagen efter iaf haha. Köpte med mig massa gotta och traskade ner till Moa och körde soffhäng o film hela dagen. Precis så en regnig torsdag bör spenderas. Med sin bästavän i ett varsitt soffhörn 😁 idag har jag jobbat några timmar och efter jobbet kom Moa förbi och så åkte vi på Mio o jysl. Blev massa nytt till lägenheten. Att så små saker kan göra sån skillnad. Hinner sällan fixa här hemma så de är alltid lika kul när man väl går in för det. Imorgon blir det storstädning innan jag ska jobba hela kvällen 😊 skönt o slippa yran faktiskt. Spara pengar o jobba istället kändes så mycket bättre 😄🤗