Vic

Monday
Okej ny vecka igen då, vilket betyder nya tag o ett jävlar anamma! Helgen då? Jo den blev verkligen väldigt grym måste jag säga. I fredags så spontan köpte jag en spegelskänk, som jag hållt på o målat o donat med nästan hela helgen, inte nog med det blev ett bord och en stol ett offer. Allt blev vitt! Haha, jaja det är fint och det blev en väldans skillnad här hemma. Så nu har jag även äntligen ett skrivbord där jag kan sitta och plugga och det vid. Mer då? Jo jag åkte till bruppan för att spendera lördagen ute på sjön tillsammans med Moa, Emelie, Viktor och Pehr. Där satt vi flertal timmar fikade, käka korv och bara njöt av vår vädret! Sedan drog vi hem till Em o Viktor och där premiärgrillade vi för de här året. Avslutade en grym dag med Mello, där min lilla favorit Frans tog hem segern. Söndagen spenderades först med mamma o pappa som var in på besök, sedan gjorde jag färdigt här hemma, visserligen är jag inte klar ännu, men nått framsteg har jag iaf. Jag tvättade o storstädade hela läggan. Samt beställt hem en massa nya saker hit med, så ska bli kul när man får hem de och kan göra om yttligare! Idag står pluggning samt träning förhoppningsvis på schemat. Samt pyssla på mera här hemma. Är så kul o fixa o dona här hemma när våren kommer. Blir som så mycket fräschare då. 
 
Sedan förra veckan var jag ju hem till familjen och hade en helt fantastisk vecka, med skoteråkning, bada badtunna, mysa med syskonen samt deras fina barn och ja bara varit hemma och haft en kanon bra vecka med alla där hemma o syster o man o barn från trosa va hemma! 
Ah summerar allt med lite bilder istället. 
 
 
 
See you soon my friends!