Vic

Time flies
Snön vräker ner o tar en del av mitt humör med sig! Trodde verkligen våren var här på riktigt nu, men ikke! Aja imorgon drar jag neröver o där finns det inte ens droppe snö kvar. Hur underbart är inte det? På slutet har jag återigen haft snoken i boken hela dagarna, äntligen snart klar med delkurs 1, känns så otroligt skönt att de börjar komma till ett slut. Men jag älskar att plugga till kostrådgivare, känns som jag verkligen hittat rätt denna gång. Kanske måste plugga vidare ändå, vore faktiskt roligt o få plugga på en skola med klasskompisar och lärare. Annars då? Idag ska jag städa, tvätta och packa hela dagen. Fick veta att min älskade vän väntar en pojke, hur mysigt är inte de då? I lördags var jag ut på bishop med Martin o tog nån öl, söndagen var en sån där skön lugn söndag. Sen har veckan bara rullat på, längtar tills imorgon så jag får fara ner till min fina familj ett tag!!! Så ja det händer inte mycket alls i mitt liv just nu, men jag hade inte velat haft de på något annat sätt just nu iaf :)