Vic

Tjohoo
Onsdag idag då! Och jag trivs bara mer och mer på mitt nya jobb. Även fast jag bara arbetstränar o gör allt jobb gratis i utbyte med att jag får lära mig o komma in i jobbet igen så klart. Så det är så otroligt värt det. Känns så sjukt bra där. Längesen jag kände att jag passa in på ett arbete så bra som jag gör nu. Så ska bli en oerhört rolig sommar. Men då kommer jag jobba jobba såklart :) 
Börjat packa ihop lägenheten rejält nu, är ju mindre än en vecka till flytt, det känns med så förbannat bra! Allt rullar på bra just nu. Absolut en del bumps in the ride men inget som jag för tillfället just nu inte kan klara av. Har jag tagit mig så här långt tänker jag då inte ge upp inte!! 
Vädret har varit så där på slutet, men lyckats tagit mig ut på några långa o härliga promenader längs sjön. Men idag tittade solen fram så det blev en fantastiks dag i solen. Så hoppas på mer såna här dagar så man kan få njuta av solen och allt därtill. Nej nu ska jag bädda ner mig o spela lite the Sims innan läggdags, tidig morgon imorgon med jobb o sen hem o packa ännu mera. Tjohooo som jag längtar 😁




Lite bilder på va jag mer gjort på slutet. Party i fredags o grillkväll ute hos syrran i lördags!