Vic

Oktober

Har hunnit med det ena och de andra på slutet. Varit på 70 tals fest, vilket var svin roligt, myst med bebis har jag gjort, jobbat såklart och sen har jag firat min pingla som blev 24 barre. Så jag har haft de rätt okej på slutet. Nu är det även oktober, vilket innebär att hösten är officiellt här, skrapa rutorna säsongen ⛄✌ planerna för oktober månad är att jag ska satsa allt på träningen igen, så idag är de på tiden att jag skriver in mig på gymmet igen. Nu är det slut på att utsätta min kropp för en jäkla massa skit så som socker, kolhydrater och alkohol. En ny start är de dags för nu. Ska utesluta alla de ovanstående ett tag framöver nu. Dags att börja tänka på mig själv och vad min kropp mår bäst utav. Så träning, jobb, vänner och familj är vad framtiden kommer att bestå av. 😃✌ Det är nu eller aldrig. Denna ny start är exakt vad jag behöver!!