Vic

December

Helt otroligt hur fort detta år gått. Snart är de ett nytt år. Vi är nu inne på årets sista månad, helt otroligt. Men på något vis känns det bra. Som man säger till sig själv varenda år, nytt år nya möjligheter. Eller hur? Och jag måste säga att jag har gjort saker detta år som är helt nytt för mig, vissa helt fantastiska saker. Trots flertal motgångar vill jag ändå se positivt på 2017. Men ett nytt år känns ändå bra, jämna år brukar vara bättre för mig än ojämna år. Säkert sitter de bara i mitt huvud men hittills har det stämt jäkligt bra. Så med huvudet högt ska jag banne mig se till att 2018 blir ett bra år.


Jag är otroligt dålig på att uppdatera vad som händer och sker, men lovar att ni inte missar särskilt mycket här 😉 Jag har varit ner till Trosa på min älskade systersons dop, vilket var otroligt mysigt och härligt! Jag har jobbat för fulla muggar, varit hem till mor och far, bakat massvis med julkakor samt bakat tunnbröd. Varit riktigt mysigt och välbehövligt 😊 På julafton jobbar jag litegrann, sen blir det att fara ut till syrran på Frösön och fira jul tillsammans men nästan hela familjen. Det ser jag verkligen framemot. Julpyntade klart hela lägenheten igår, så nu är det överstökat. Skönt med lite julmys hemma, så man får någon julkänsla iaf 😊 

Till helgen är jag ledig, men då ska det bakas pepparkakor och bio mys med Martin och Maja 😃 Ska iväg och se nya thor filmen, vilket jag sett framemot länge nu. Så fantastiskt bra filmer dom där marvels filmerna 😍 Annars är de rätt lugnt. Just de, jag har köpt en bil med till mig själv, en ur tjusig volvo som jag döpt till lilla Märta 😃 En fantastiskt fin bil måste jag säga! Går sömnlös räls. 

Nä nu ska jag städa klart allt i lägenheten och invänta syrran som ska komma förbi 😄

Vi hörs! Puss o kram på er alla❤ 

Mina tatueringar på benet som är en liten work in progress!