Vic

FRIYAY
Ännu har en vecka snart passerat, begriper inte alls vart tiden tar vägen, 53, alltså 53!!!! dagar kvar till jag och Ida är i staterna, nyss var det över 100 dagar kvar, känner lite smått panik över hur fasiken jag ska hinna fixa allt innan jag far. Men det ska nog gå bra ändå. Saker och ting brukar kunna lösa sig rätt bra. 
 
I helgen jobbar jag precis hela helge, men vad gör de när man trivs med det man gör. Men nu är det inte länge kvar till jag byter jobb, eller går över på den andra hemtjänsten. Test jobbade där i veckan, och jag måste säga det att fy fasiken vad roligt det var. Där känner jag att jag kommer trivas. Så himla kul när man känner så för sitt jobb. Jag vet inte om det var bilkörandet eller pensionärerna som gjorde det så bra, mest troligt en kombination av de. Var underbart att få köra så fina bilar mellan pensionärerna, speciellt när vädret är som de är. Annars tycker jag om att vara utomhus och gå emellan, men på vintern nu var de jäkligt skönt :) Grymma kollegor verkar det vara där med, tanterna och gubbarna var hur bra som helst, så jag tror verkligen att jag kommer att trivas där. Men jag kommer absolut inte släppa där jag är nu, men det kanske inte blir lika mycket jobb där framöver om allt går bra på nya stället. Det får tiden helt eneklt utvisa :) Trivs ju svin bra på båda områdena, så kanske  får dela upp mig :D Hur som helst älskar jag mitt jobb. Så jag spenderar gärna helgen där! 
 
Annars då, jadu jag har ÄNTLIGEN kommit igång med träningen igen efter sjukan, körde två pass i onsdags, ett kondiotionspass sedan på kvällen var jag iväg på gruppträning, det var svin kul men ack så jobbigt. Måste verkligen träna upp min styrka och kondition. I går skulle jag ha varit ledig men tog på mig att jobba ändå, skulle bara vara följeslagare så de gick bra. Sedan for jag och hämtade Emelie och vi for iväg på badhuset här i brunflo och simmade, eller ja simma vettetusan, haha vi snackade nog mer än vad vi rörde på oss. Såc efter de när jag släppt av henne och kommit hem till soffan så kände jag bara att jävla vad energi jag har kvar, kommer aldrig somna med denna energi, så klockan 21 traskade jag iväg på gymmet, körde kondition, 5 km på löpbandet, och 5 km på cyckel, börjar verkligen bli bättre i konditionen, mitt mål är först 5km under 30 min, och sen ska jag försöka mig på att springa milen, ja de är mina mål iaf, sen får vi se :) Idag firar jag ju 2 månader som rökfri. Känns förbannat bra och jag har inte alls något sug efter att börja igen heller. :) 
 
Hoppas ni alla får en grym helg! 
Pussar och kraaaamar!