Vic

3 januari

Hur var min nyårsafton? Jag jobbade till 22 och sen direkt efter jobbet for jag ner till emelie och William. Vi gjorde inget speciellt, mös på i varsitt hörn av soffan till sista hunger games filmen. Skålade in tolvslaget med cola sen var det läggdags 😃 jag är inte det minsta missnöjd faktiskt 😊 Jag vaknade upp 6 på morgon allt annat än utvilad men knatade iväg på jobbet med ett leende för att hur härligt är de ändå inte med ett nytt år? 😄 Ja jag är positiv iaf.


Började året med en mils lång promenad i de härliga vädret, städade bort de mesta av julen, såååååå skönt!! 

Idag gjorde jag en liten mini operation på livmodertappen, hade lite cellförändringar som skulle bort. Var givetvis lite nojig innan, men nu när de är gjort känns det jättebra, pratade med läkaren om de frågor jag hade, fick otroligt bra svar och behöver inte alls vara nervös inför framtiden 😃 Mår väldigt bra nu efteråt, lite mensvärk bara men det ger med sig. Så blir jobb som vanligt igen på torsdag 😊 men skönt med nån dags ledighet efter allt jobb under jul o nyår. 

Ja de här blir bra det! Mina nyårslöften håller jag för mig själv. 
Men kan stolt meddela att jag lyckades sjukt bra med ett av förra årets löfte, jag har slutat röka 😁😁 ÄNTLIGEN. känns så förbannat bra!!! 🚭🚭