Vic

Äntligen lite helg!

11 dagars arbeta är nu över 😥 Så jädrans skönt 😊 De är tur man tycker om att arbeta iaf, men nu ska de bli skönt med 2 dagars ledigt. Och vad jag ska göra dessa dagar är rätt oklart. Vila upp mig och fixa lägenheten är iaf 2 prioriterter 😉 Inte jättekul men de är inte vädret heller så.. 

Hoppas även att jag får träffa nytillskottet Franz imorgon iaf, som jag längtar ihjäl mig efter alla dom 😍 Vill bara snusa bebis o lära känna Lilleman. 
 
Förra veckan var jag även äntligen hem och fixade sommardäck på bilen, slet med mig Moa dit som sällskap. Sån trist väg att fara ensam så, får se om de blir en tripp dit till helgen, Moa var sugen på att mysa med mammas hästar, inte riktigt lika mycket ja, men jag kan nog hitta annat att göra 😁 

Helgen blev lugn och skön, drog ner till Moa några timmar på lördagen, dom grillade och jag tog en liten paus i arbetet.  Hade en sån där fantastisk härlig deladtur då, så på kvällen efter jobbet tog jag mig ett glas vin och bara myste 😉 
I söndags vaknade jag till strålande väder så då passade jag på att dra en mils promenad nere vid sjön, det var verkligen super härligt.😍 En skapligt bra helg ändå 😊

Igår bjöd min underbara kollega på lunch, hon bjöd på en kanon god tacopaj. Så mätt var bara förnamnet 😁 Tillsist satt vi bara och surrade i flera timmar, blev nästan sen till jobbet. Men det var riktigt trevligt 😀

Känner på mig att denna vecka kommer bli riktigt kanon bra! ❤😘