Vic

oktober

Att skriva ett inlägg här då och då är lättare sagt än gjort. Är otroligt dålig på att göra det uppenbarligen. Men men man får väl vara nöjd med det lilla 😉


Sen sist har världens bästa vän fyllt 25 år, när hon blir 25 är de snart dags för mig att bli 26 år 😅 huvva vad tiden går fort alltså. Känns som de var nyss Vi satt utanför kemin på mörsils skola och fjantade oss så jävligt att Janne vår lärare fick spader 😂 Tiden går, men vi förblir alltid unga! (I sinnet iaf😏)

Som sagt tiden går så fort, snart är detta år över, snart är det 2018. Och det nya året kommer att firas in på en kryssning med några vänner. Det ska bli sjukt roligt alltså. Aldrig varit på kryssning så det ser jag verkligen framemot. 2 dagar till sjöss, med en mellanlandning i Tallinn 😃🍻🥂🍾. Förra året jobbade jag hela nyår så de ska bli roligt att göra något utöver de vanliga 😊 

För övrigt har det varit lugnt, det gamla vanliga ni vet. Full rulle för det mesta.
Igår drog jag även med mig Moa in till stan, skulle diskutera tatueringar för kommande sittning i november, men det slutade med att vi börja tatuera igår redan. Haha kan de där med att vara impuls jag 😅 Men den kommer att bli hur bra som helst känner jag på mig. Så roligt med ännu mer bläck på kroppen. Tror jag har ett litet beroende där 😉

Mycket har hänt på slutet, men jag nöjet mig här 😃