Vic

Glad påsk o så🐣

Jahopp, då var det påsk då. Kul för dom som får vara lång ledig, men en annan jobbar hela påsken lång. Gör mig inget, påsken är inge märkvärdig ändå.😊 Jobbar hellre o tjänar fina pengar 😁👌

Även så ramla den där förbaskade snön ner igen, typiskt Jämtland 😏 Usch, vill ha sol o värme nu... Tur de bara är 4 dagar kvar tills man far härifrån.😎D-vitamin here I Come!!

Man kanske borde stanna kvar i LA, det vore något de 😄 Gifta mig rikt och leva loppan där 😅Skulle vara underbart att slippa svenskt väder, upp och ner som en jäkla berg och dalbana 😏 Nåväl, ska njuta som fan på vädret där och förhoppningsvis är de bättre väder här hemma när vi kommer hem 😊

Hade en mycket produktiv ledig torsdag igår iaf, tvättade, storstädade lägenheten, fixa de sista med laddare och sånt, la fram och fixade allt som ska packas, hämtade resväska o drack kaffe hos Emelie, kommer inte hinna träffas nå mer innan jag far. Men men man är ju hemma igen fort, tyvärr 😏

Idag ska jag test packa väskan, organisera om allt får plats eller ej, känns som jag redan lagt fram tok för mycket saker 😅 Blir spännande! Sen ikväll är de dags för jobb. Så borde egentligen sätta fart men jag har sovit så dåligt de senaste nätterna så idag är jag helt slut 😏 men det är väl bara o sparka dig själv där bak och sätta igång 😁👌