Vic

29 dagar 2 go

Återigen springer tiden ifrån mig. Begriper inte vart den tar vägen 😏 Men de är bara positivt, för det betyder att usa närmar sig med storm steg 😎 och att sommaren närmar sig, ja bara massa positiva saker 😊

Vad jag har gjort på slutet då? Jag har jobbat, jobbat och återigen jobbat lite till 😁 Men även hunnit med en bio. Beauty and the beast, alltså wow! Vilken super mega bra film det var😍 Den rekommenderar jag verkligen starkt att se! 

Träningen går bättre än någonsin, känner att jag verkligen fått in rutinen där lgen, så skönt. Idag körde jag 5 km löpning och magträning, konditionen börjat verkligen bli bättre märker jag. 

Har varit väldigt lugnt för min del på slutet, jobbat två helger på raken och tränat så fort tillfälle givits. Planerat usa och bara mått gott. Till helgen är jag ledig, och då ska jag verkligen se till att njuta, äta gott, sova ut, shoppa inför usa, umgås med Goa vänner och bara ta vara på ledigheten, för efter denna helg blir de konstant jobb innan 18 april 😄 

Detta år behandlar mig riktigt bra än så länge. 😍 Njuter av varenda dag!