Vic

lovely!
Denna helg asså :) måste bara säga att den har varit helt underbar! Tillbringade helgen med världens underbaraste pojk :) Kan ju inte säga att vi gjort särskillt mycket, men att få vara med honom betyder allt, nu ska vi dessvärre vara ifrån varann ett bra tag! Han ska praktisera i stugun i tre veckor :/ *suck* aja får hoppas vi ses iaf!
Men tillbaka till helgen :)  Hela familjen i stort sett var på boda borg, åkte go kart och var i laserhallen, fan vad det ägde asså! eller jag ägde ;) I vilket fall som helst så måste vi göra om de snart tycker jag :) Puss älsk för denna helg <3

Snart påsk och de ska verkligen bli helt amazing, Bror annica och william kommer hit :D helt fantastiskt dom är verkligen saknade! så jag hoppas verkligen att denna påsk blir underbar! och älsk kommer såklart :)
Sen dirket efter påsk bär de av till umeå igen.. suck.. känner verkligen att lusten för det inte riktigt är helt på topp :/ alltså nä jag orkar verkligen inte detta! jag vet att efter detta så kommer jag vara frisk igen men liksom som jag mådde förra gången vet jag inte riktigt om jag orkar uppleva ännu en gång :( uscha!
Aja gäller att vara så stark man kan.. men jag känner mig inte strak längre som jag gjorde sist.. aja har alltid folk vid min sida så detta ska jag nog klara ändå! :)

Nu ska jag dra vidare!

Puss hej <3
#1 - Älsk

Jag ska med till Umeå! <333

#2 - Petra

Hej alskade syster!! Langtar tills pa torsdag! YAY! for da kommer DU. :) Underbart. tankte kanske vi kunde ga pa bio eller hitta pa ngt, kollar upp imorrn, vore mys. Fargade haret pa Carra ikvall, blev ROTT. lite fooor rott kanske. haha, hon blir stoppljus imorrn pa vag till skolan. lol! Det kommer att ga sa bra i Umea, och Du AR stark, jag beundrar dig. du ar helt otrolig, och jag vet att tuffingen finns dar, jag finns alltid for dig. Alksar dig! Hors snart! PUSS

#3 - Carro

Hej älskade siss. du kommer att fixa detta och ja är vid din sida hela tiden. finns om du vill prata eller bara umgås. ja jag tycker verkligen att vi ska göra om det, vårat lag ägde ju alla, synd bara att ja sprang in i en väg:P haha men de va ju jätte mörkt. du vet hur mycket ja älskar dig lillsiss <33