Vic

Höst,vinter = snö

Okej idag är de ruggigt kallt och helt sjukt dåligt väder.. Konstigt nog vill jag bara ha vinter nu, jag som älskar sommaren så. Men efter denna skit sommar så kvittar det vilket som I guess.!
Fast om vi ser det så här också så fyller jag 18 år om 3 månader drygt, fatta va skojj jag kommer att ha det då :) Sen månaden efter mig har vi Lina som fyller år och ja då kan jag ju räkna med att det bli röjj :D Haha nej nu lät jag ju lite så fail, men det ska iaf bli skojj att få dra ut på krogen för första gången så där :) men det finns säkert massa fördelar som jag inte tänker på. Man får ju ta körkort men det lär ju i vilket fall som helst dröja för min del...
På söndag har det ryktats om snö och det tackar vi ju inte nej till iaf! längtar tills snön verkligen tänker stanna, för det är en sån härlig känsla att vakna upp och bara se hur vitt det är ute, har jag älskat sen jag var liten så jag antar att snön gör mig till ett barn igen :)

Nej nu ska jag sluta prata om detta och återgå till min lektion! :)

Puss älsk <33

#1 - emma

Kikar in^^