Vic

snöar bara mer och mer..
Hejsan!

Idag är de en helt vanlig dag, fredag dock, vilket är helt underbart!
Har haft "praktik" denna vecka, haha eller iaf skulle jag haft de men inte så lätt utan en plats :P
så jag har varit på skolan med lina och varit sjuk.. Fattar inte min förkylning vill aldrig ge sig, har även smittat älsk nu haha förlåt!
Men åter till praktiken så har vi yttligare två veckor kvar och dom ska jag vara  på tuttis konfetti och te huset :) kommer säkert att bli roligt :)

Nej men i helgen blir de bara slappa och typ sova och älsk ska med såklart : )
Borde plugga nu medan jag har chansen men inte fan gör jag de ;O ovanligt? nej inte alls..
Skulle ha gjort prov också men som om jag har pluggat inför de då?

haha jag är då för jävla lat uscha! ge mig motivation på flaska för fan!!!

Nu ska jag lyssna på lazee - calling out och fortsätta nöta FB en stund till.

Puss hej