Vic

121 dagar kvar

Denna helg har bara bestått av jobb och återigen jobb! Men det är skönt i slutet av månaden när pengarna rullar in :) Sen som jag sa var jag ju och kollade på Lova and other drugs, och ja jag måste ju säga vilken kanon film, den rekonmenderas väldigt starkt! Hade inte alls så höga förväntningar men den var så mycket bättre än trott :)

Till veckan ska jag ääääääntligen se till att beställa min fantastiskt snygga bal klänning, så var och tog mått för den idag så nu vet jag exakt hur jag ska ha den :) Längtar faktiskt en hel del till alla student tider, visst känns det tugnt att ta studenten och inte alls veta vad man ska göra sen men det kommer ju bli ett sånt kanon bra år känner jag på mig :)

 

Jag måste btw köpa mig en kamera livet blir kanske tio ggr roligare så :)

Funderar på denna snygging! endast 990 kr (Y)