Vic

nedgångarna är stora men jag e påväg uppåt igen
Ojojoj hur saker och ting kan bli knäppt! Men de gör ikke mig ett skit just nu för jag vet att det inte är jordens undergång, snarare tvärtom! Fast åh andra sidan kanske de är jordens undergång där ute, idag sista dagen i november så blixtrade åh åskade det? Wad up with that? Läskigt, aldrig har man upplevt nåt liknande. Ikv ska jag dricka vin bara för att jag kan! Ska bli mysigt, jag åh fina lina! Haft för övrigt praktik idag gick förvånansvärt bra, fick finfint med beröm åh jag jobbade på stenhårt! Annars äre lungt, jobbar på fredag på OSD sedan har jag tydligen prov åh vilket ikke kommer att ge ett vacker resultat dessvärre, men mig själv att skylla! Sedan på lördag ska jag ha utflyttningsfest kommer bli bra! Även fast jag har motgångar som vilken annan som helst så känns diag som en bra dag! Nej nu ska jag kika på svampbob en stund innan jag gör nåt annat!



Tell the world im coming home
#1 - Petra

Jag älskar dig!! Hoppas att du har det bra, och inte saknar mig alltför mkt! Maila mig snälla, har inte hört något från nån i familjen! Har ni glömt mig? jag har inga mailadresser, och det sa jag till mor o far. Hoppas du tagit det lugnt på utflyttningsfesten.. Sköt om dig så länge. Puss o kram från Kina!

#2 - Petra

Jag älskar dig!! Hoppas att du har det bra, och inte saknar mig alltför mkt!=) Maila mig snälla, har inte hört något från nån i familjen! Har ni glömt mig? jag har inga mailadresser, och det sa jag till mor o far. Hoppas du tagit det lugnt på utflyttningsfesten.. Sköt om dig så länge. Puss o kram från Kina!