Vic

my heart will never beat for you again, cause finally im free
Åååh idag har jag haft kanske den bästaste dagen på hur länge som helst :') Åh bättre blir den, ikv firar vi min tös Sandra som gått åh blivit tant hon med! Annars för övrigt så har jag handlat upp alla mina pengar idag, så vägrar att kolla kontot, märker väl om jag blir matlös denna månad, men det äre ju värt ju! Vi kan ju inte gå nakna heller ;) Dock är jag helt slutkörd så blir nog inte lika mkt vin som vanligt ikv, ehehehe... Har ju som jobbat i fem dagar irad åh min kropp är inte riktigt redo än för att köra så hårt, känns trist att man inte kan leva på som alla andra, menmen, även haft det riktigt tungt på jobbet, inget jag kan ta här då tystnadsplikten men huvva ikke nå rolig kväll på jobbet. Nej nu ska jag kanske fixa lite kan ju inte sitta här heller!
Puss påer ha en toppen vecka, justne den 4 drar jag till Trosa åh firar påsk, can't wait vill bort från denna skit håla ehehe
Take every moment to smile, cause u only live ones