Vic

måndags ångest på hög nivå

Borde ligga här och vara så förbannat över exalterad då jag närsom ska bli faster, men har så många olika känslor i kroppen just nu.. När man trodde att allt var på väg i rätt riktning visade det sig bara vara en återvändsgränd.. Less på att alltid hamna där, vill bara fortsätta framåt och stanna på den lätta vägen! Jag borde bara släppa taget och inse att jag aldrig kommer att bli bra nog, för jag är den jag är och tyvärr har jag gjort det jag gjort, men det borde inte straffa mig hela livet då jag dagligen kämpar med mina misstag. Jag vill bara kunna släppa taget om allt det dåliga jag gjort, men ständigt påminns man.. Att livet ska behöva vara så här svårt, människor bara hakar fast vid ens misstag ist för att se allt det goda man gör för att bättra sig! Faktum är att jag ger upp att försöka vara god och bli än bättre människa när du ändå aldrig kommer att se vilka uppoffringar jag gjort! Jag ger upp allt hopp att du en dag kanske inser att jag faktiskt inte är så dålig, att jag gjorde bort mig en jävla gång ska väl inte ständigt behöva hemsöka mig, eller? Hur många ggr ska jag behöva bevisa för dig att jag aldrig kommer spela fel igen? Jag har gjort mitt nu och det är allt jag kan göra för nu!! Hoppas innerligt att Valborg imorgon blir fantastiskt roligt för det är exakt vad jag behöver just nu..

Sometimes the bomb just hit you hard in the face