Vic

kämpa slita svettas
Äntligen börjar jag få lite ordningen på rutinerna, lägger mig alltid innan tolv o kliver upp innan tio, vilket för mig är helt underbart! Startade dagen med en rejäl frulle och sedan ett hårt pass på gymmet, tredje dagen denna vecka. Så skönt att ha kommit in i det, älskar verkligen att gymma. Man mår verkligen bättre psykiskt och fysiskt av det! Sedan kom Moa hit och jag lagade mat till oss två, sen såklart tvingade hon på mig att se på farmen.. Haha jäkla skit program! Även så smidde vi lite helgs planer, blir biomys o bara mys, ser jag verkligen fram emot :) Vem kunde tro att helger utan alkohol kan vara så mycket bättre!!! Träningen har gett mig så mycket, mer än ni någonsin kan tänka er. Aldrig känt mig så stark som jag gör nu, tänker lämna alla dåliga ovanor bakom mig nu och leva ett hälsosammare och nyttigare liv!!


working my ass of for all the right reasons