Vic

wake me up when its all over
Midsommar är över för snart en vecka sen, och den kan jag endast sumera med helt jävla galen! Haha, men fy vad roligt de var. Frödjholmen två dagars blev det, men ack så roligt de blev, med en massa underbar folk från obyggden! Kunde ej haft de bättre :) Sedan i onsdags så kände jag att jag helt enkelt var tvungen att bege mig från staden ett tag, kände att nu behöver jag ett break från livet där hemma, så spontant bokade jag en resa ner till Trosa, så just nu i skrivande stund ligger jag i min systers lägenhet och bara mår. Idag följde jag med Fia till barnmorskan och där fick jag ta del av hennes lilla flickas hjärtslag, vilket moment alltså! Ska bli så oerhört fantastiskt att äntligen få bli moster :) Sen imorgon får jag äntligen träffa min brorson Wictor, vilket jag längtat efter så otroligt mycket. Ja de var verkligen värt att åka hit känner jag. Behöver verkligen varva ner och andas ut, känner att de kann vara lättare att bearbeta ett par känslor här nere, de är ju trotsallt min familj, så dom ska nog få lite ordning i skallen på mig :) Nej nu blir det sömn så man orkar med allt som händer imorgon.
 
I will be stronger now when im with you