Vic

tick tack tick tack
Klockorna omställda, och det gör mig lika förvirrad varje jäkla gång... Vilket dåligt påhitt!!! Kollar på klockan och den visar halv elva kvällstid, och de är tok för tidigt att sova, då jag kommer vakna 7 imorgon.. men egentligen är den halv tolv vilket är en helt perfekt sov tid... BLÄ!!!! Aja antar att de är så här de måste se ut för att inte fucka ur med systemet!! Låt gå, jag får sysselsätta mig på något vis eller så! Gårdagen spenderades ensam hemma med ett varmt bad o tända ljus, samt en massa massa supernatrual avsnitt, o en del skit med grannar... Och såklart hade jag sällskap av bästa stora syster och hennes kille, så ja de blev en perfekt dag! Blev inget med ruffriders på marite, vilket jag är glad över, då jag var så trött efter inflyttningsfesten. Men kom till underfund med att krogen osv inte alls är nå roligt längre.. Behöver man verkligen dricka för att ha kul? Att bara spendera fredagen med fulla människor nykter insåg att då måste man vara full för att palla trycket, men jag tänker annars? Borde väl finnas tusen aktiviteter som inte innebär alkohol som man kan pröva på? Ja jag tänker iaf vara öppen för dom förslagen. Nästa vecka är de halloween, ser jag inte framemot, har inga planer alls,  men ja de lär dyka upp något som varje år :) Nä nu ska jag glutta på mer hart of dixie innan läggdags!!! 
 
 
regnregnregn tjalalalalalala