Vic

gör som havet - våga
Att vara hemma i Mattmar är en sån obeskrivligt skön känsla! kom hem i lördags eftermiddag, och jag måste säga att den bästa rehaben gör man hemifrån. Igår hade jag Sandra o Peter på besök, vilket lätt var dagens höjdpunkt, fick en jätte jättefin orkidee av dom, den ska jag pryda lägenheten med sen när jag åker hem igen :) Vilket jag förståss längtar efter så jävla mycket. Östersund är sjukt saknad! Men idag kommer ännu mer östersund till Mattmar, de är nämligen så att Emelie kommer på besök, och hur underbart är inte de? Åh vilka fina vänner jag har :D Kommer nog inte vara några problem att ligga här hemma ett par dagar, ju bättre kommer de att bli att komma tillbaka till vardagen senare :) Nu vill jag bara sätta gång o leva mitt liv på riktigt, men jobb eller studier och sen bara resa o leva som vilken 21 åring som helst, så nu jäklar måste jag sadla om och ge gärnet för ett drömliv som jag förtjänar :) Nu är de slut på slappandet och igång med fightandet!!! Ne o nu idag måste jag ta o baka något smarrigt till mina kära föräldrar som firar 25 år som gifta :D Tänka sig att dom stått ut med varann så länge, sjukt glad för deras skull :D 
 
 
Idag firar vi silverbröllop o mys här hemma