Vic

Jag är ingen jävla ängel
Då var det Valborg idag då, känner mig faktiskt hyffsat pepp, men har den sjukaste träningsvärkren idag så kroppen är lite trött men de ska vi nog se till att ändra på med lite alkohol och mat. Valborg ska spenderas hos Lina och Hampus med sköna männiksor, vi tänkte väl att vi ska börja käka ihop och sen fixa oss tillsammans. Haha jag och Lina slog på stort inför denna dag och köpte oss en Tequila, huvva kommer ej ihåg ens när jag körde tequila race senast, så ja detta kan verkligen gå på två olika sätt, antingen spårar vi totalt eller så däckar vi. Haha ska bli spännande att se, men ja mitt mål med ikväll är att jag får vara tillsammans med sjukt härliga männiksor, jag får dricka sprit och bara ha det sjukt trevligt. Nej om man skulle ta och fixa lite frukost o ge kroppen lite ny o fräsch energi. 
 
 
 
Att förlåta mina synder var ett misstag