Vic

fler av dessa dagar tack
Fy fasiken, idag vaknade jag upp men en fruktansvärd träningsvärk i benen, aja var de leg dag så var det. Borde göra ben typ aldrig, haha jädrans anåda vad tungt de är dagen efter, känns som benen ej orkar bära en, men snygga ben/rumpa får man ju som tur är iaf. Min kropp tyckte idag att den skulle få vila idag, men ikke sa jag. Dålig ursäkt att skippa gymmet bara för att man har lite ont, de är då man må köra på hårdare ;) Så drog iväg dit vid tio, och köttade mage och axlar. Fy vad skönt de var när man väl kom dit. Sedan är de ju ett sånt strålande väder, så la mig över en timma på filten ute och solade en massa, de var riktigt skönt alltså. Ska strax iväg och handla så jag kan baka en efterätt, för ikväll står de grillning på schemat med Marie och hennes kille Tarek. Så när vädret är så må man passa på att äta gott, så blir en glass cheesecake ute i solen efter maten. Det ser jag verkligen framemot :D Dessa dagar är de dagar där jag mår som allra bäst, så gäller att ta vara på dom till fullo! Nej nu må jag gå och handla så jag hinner med allt idag. 
 
Så här mår mina ben idag! haha
 
 
What a beautiful day <3