Vic

älskade du!
Vill bara att du ska må bra, önskar jag kunde vara där och hålla din lilla hand hela vägen.. Du uppfostrade mig du stod där vid min sida genom allt. Och nu vill jag göra detsamma för dig älskade mormor! Vill bara att du ska bli frisk o få må bra. Vill att du ska få komma hem och leva länge länge till.. Du får fan inte lämna oss nu, det är för tidigt för det!!! Fan fan fan... min älskade lilla mormor, snälla bli frisk bara... Du är den största kämpa jag vet och det här ska du klara av. Det måste du göra helt enkelt. Livets tuffa motgångar klarar jag av, men att förlora dig det kommer inte att gå. Du får inte lämna mig du ska ju se mig växa o följa mig på vägen genom allt.. Du får inte lämna mig nu.. älskade fina mormor! min kämpe.. som jag älskar dig, ord räcker inte till.. Du ska fixa det är o jag lämnar inte din sida ❤❤


Du ska leva många år till förstå det